Miten yritysten arvot kiteytyvät brändiksi ja asiakaslupauksiksi ja muuttuvat liiketoiminnaksi? Kuinka arvot kannattelevat yrityksiä, kun vanhat liiketoimintamallit ovat murroksessa ja kilpailuetua saavutetaan uusin keinoin? Pärjäävätkö tulevaisuudessa ne yritykset, jotka tavoittelevat nopeaa kasvua vai ne, jotka toimivat pitkäjänteisesti ja vastuullisesti? Miten arvoja johdetaan – miten arvoilla johdetaan? Ja miten siinä voidaan hyödyntää muotoilun menetelmiä?
Kevään ensimmäisessä Design Forum Talkissa 16.5. Valkoisessa Salissa puhutaan arvoista ja muotoilusta, niiden näkymisestä liiketoiminnassa ja siitä, miten kaikki tämä tuo myös asiakkaalle arvoa ja merkitystä.
Puhujina mm.
Aate Autio, Design anthropologist / Aiwo Digital
Kati Ahvonen, vanhempi konsultti / Demos Helsinki
Timo Lappi, toimitusjohtaja / Heltti
Hannu Oksa, Creative Director, Reaktor
Tapahtuman moderoi Antti Pitkänen, Chairman of the Board, Insights & Strategy Director / Agile Work
Lue lisää: designforum.fi/talk